Over ons

ACE speelt bekende rock covers zowel puur akoestisch voor kleinere gelegenheden als volledig elektrisch voor de grotere podia . Van Neil Young tot Clapton, U2, Golden Earring, Doobie Brothers Beatles en Stones van alles komt voorbij in een feest van herkenning. In een 2,5 uur durende show onder de naam “Rockin in the Free world” brengt ACE een avond met bekende rockklassiekers.

Wij zijn te boeken voor elk feestje dat zoekt naar  top 2000 rockcovers, zowel akoestisch als elektrisch. We beschikken over licht- en geluid installatie en hebben circa 100 nummers paraat.

Daarnaast is ACE ook te boeken als Neil Young Tribute band

Meer weten? Mail: info@coverband-ace.nl

Marco den Engelsman: zang, gitaar en mondharmonicaWim Koenen: percussie en zang
Peter Verdult: akoestisch en elektrische gitaar

Bert Dubendorffer: bas

Jan Cauwelaers: elektrische gitaar en slide

Contact:  info@coverband-ace.nl

Coverband ACE stands for Acoustic Cover Experience. We cover famous and less known songs unplugged from artists like Neil Young, Eric Clapton, Beatles, Stones and John Mayer.

Coverband ACE quiere decir Acoustic Cover Experience. Somos un cuarteto y tocamos canciones famosas y menos conocidas de estilo acústico unplugged de artistas como Neil Young, Eric Clapton, Beatles, Stones y John Mayer.